måndag 26 maj 2014

Att härma ...

Jag tycker, precis som de flesta föräldrar nog tycker, att jag har världens mest intelligenta 14-månaders. Dagligen överraskas jag över hur snabbt han uppfattar saker och apar efter.

Det enda jag behövde säga var:
- Harald, vill du följa med och vattna växthuset?


Och ja, han vet precis vad som ska göras ...


Lille H kommer klara sig bra här i livet, så handlingskraftig som han redan är ... 


... men mamma fick hjälpa till att trycka ned handtaget på duschmunstycket så att vattnet skulle komma ut, men det är ju en bagatell i sammanhanget. ;-)





1 kommentar:

  1. Vilken företagsam liten "dräng" ni har! Vad månde bliva...?

    Och en väldans trevlig blogg! Kul att läsa mer om ert liv på andra sidan sundet, förutom Guccis äventyr... ;-)

    Tur att det gick bra för lille H när han fick feberkramp. Med tanke på "bergsklättringen" och trädgårdsarbetet verkar han vara återställd. Skönt!

    Sommarhälsningar från Närke
    Elisabet

    Här tittar jag gärna in

    SvaraRadera